KLANTENSERVICE

AANKOOP

Bij Bata Superstore kun je je aankopen betalen met:

– Contant
– Pin
– Creditcard (v.a. € 50,-)
Alle verkoopadviesprijzen / aanbiedingen worden via een systeem in de kassa gezet. Ondanks dat wij ons uiterste best doen kan het voorkomen dat artikelen verkeerd worden teruggezet / prijsbordjes verschuiven. Om misstanden hierover te voorkomen is de prijs die de kassa aangeeft te allen tijde bindend.

RUILEN EN RETOURNEREN

Ruilen en retourneren kan binnen 14 dagen na aankoop op vertoon van het aankoopbewijs. Het te retourneren artikel dient ongedragen en onbeschadigd te zijn en is voorzien van de originele kaartjes en/of verpakking.

Artikelen met een kortingspercentage hoger dan 50% kun je ruilen tegen een ander artikel. Wij geven hierbij geen geld of tegoedbonnen retour.

Onderhoudsproducten zijn uitgesloten van ruilen en/of retourneren.

GARANTIE EN KLACHTEN

Bata Superstore hecht veel waarde aan de kwaliteit van onze producten en de service. Heb je een klacht over een artikel dat je bij Bata Superstore hebt gekocht? Dan raden wij je aan om met het artikel en het aankoopbewijs naar onze winkel te komen. Wij nemen klachten uitsluitend in behandeling op vertoon van het aankoopbewijs. Beschik je niet over de originele kassabon? Dan volstaat ook een kopie van je bankafschrijving.

We streven er naar je klacht ter plekke te beoordelen en naar een passende oplossing te zoeken. Indien een klacht niet ter plekke kan worden beoordeeld zullen wij de klacht innemen en hier binnen 5 werkdagen op terug komen.

Bij het beoordelen van klachten maken wij onderscheid tussen fabrieksklachten en gebruiksklachten. Fabrieksklachten zijn klachten die zijn ontstaan door een productiefout bij de fabrikant. Gebruiksklachten ontstaan door verkeerd of intensief gebruik en vallen niet onder onze garantie.

Bata Superstore biedt 6 maanden garantie op je aankopen. We bieden geen garantie op de volgende gebruiksklachten.
• Slijtage van de zolen, hakken en contrefort ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Kapotte ritsen en klittenband ontstaan door verkeerd of intensief gebruik.
• Slijtage van buitenaf door remmen, kruipen of glijden.
• Kale neuzen bij kinderschoenen
• Het loslaten en verliezen van pailletten, steentjes, kraaltjes en knopen.
• Lak en metallic materialen.
• Verkeerde pasvorm (meer informatie onder het kopje pasvorm).

Op fabricage fouten aan ritsen en klittenband geven wij 3 maanden garantie, na 3 maanden vergoeden wij 50% van de reparatiekosten. Na 6 maanden vervalt de garantie.

Artikelen met een fabrieksklacht die zich voordoet binnen een termijn van 14 dagen na aankoop worden direct vervangen. Is het betreffende artikel niet meer voorradig en slaag je niet voor een ander artikel dan ontvang je je aankoopbedrag retour.

Bij artikelen met een fabrieksklacht die zich voordoet na een termijn van 14 dagen na aankoop volgt reparatie door onze schoenmaker binnen 7 werkdagen. Eventuele kosten voor reparatie zijn voor rekening van Bata Superstore, tenzij er sprake is van schade die is ontstaan door verkeerd gebruik. Mocht reparatie niet mogelijk zijn zullen we het betreffende artikel vervangen of bieden wij je een passende korting op een nieuw artikel. Wij geven geen tegoedbonnen of geld retour.

PASVORM

Wanneer je schoenen koopt is het belangrijk dat deze comfortabel zitten. Schoenen kopen is een kwestie van goed aanvoelen. Elke voet is uniek en elk merk en model heeft haar eigen pasvorm.

Met onze meetapparatuur en ervaring kunnen wij je desgewenst van advies voorzien. Maar het belangrijkste bij het kopen van een paar goede schoenen is aan jou; het passen en beoordelen. Alleen jij kunt voelen of een schoen lekker zit.

Neem de tijd voor het passen van schoenen en loop even door de winkel om te ervaren of de schoenen lekker zitten en goed passen. Gedragen schoenen kunnen wij helaas niet retour nemen.

VEILIGHEIDSSCHOENEN

Bij Bata Superstore kun je ook terecht voor veiligheidsschoenen. De schoenen die je bij ons in de winkel koopt, tegen gereduceerde prijzen, zijn schoenen die uit de collectie gaan of worden gezien als seconds. Seconds zijn werkschoenen waar tijdens het productieproces een productiefout aan is ontstaan. Dit wordt ook wel B keus of tweede keus genoemd. Hierbij kun je denken aan schoonheidsfoutjes in het materiaal of de afwerking rondom de zool.

Indien er binnen een termijn van 14 dagen na aankoop klachten ontstaan die te wijten zijn aan een fout in het productieproces worden deze schoenen 100% vergoed in de vorm van een paar schoenen in vergelijkbare prijsklasse. Wij geven hierbij geen geld of tegoedbonnen retour.

SCHRIJF JE IN VOOR DE NIEUWSBRIEF

Wil je ook op de hoogte blijven van onze acties & events meld je dan hier aan voor onze e-mail nieuwsbrief.  Ontvang informatie over nieuw arrivals, trends, aanbiedingen, acties, extra’s & meer!